La cité marchande au bord de la mer
SKJERJEHAMN
HÉBERGEMENT
Omtaler
Maten var utrolig god
Koste oss med herlig ørret og dessert
Koste oss med herlig ørret og dessert
Nydelig sted med fantastisk utsikt. Frokosten er flottere enn de fleste andre hotell jeg har spist på.
Mye historie på stedet.
Mye historie på stedet.
Nydelig plass, god mat i restauranten og koselig atmosfære. Godt utvalg av drikke i bar/restauranten. Vi bodde én natt, helt på sparket til overkommelig overnattings pris.
Deilig frokost ble servert i Sveitservillaen.
Eneste minuset jeg kan komme på var en noe ukomfortabel seng i leiligheten vi hadde. Det var derimot mange flere senger i leiligheten (7-8 soveplasser), så kanskje noen av de andre var bedre?
Deilig frokost ble servert i Sveitservillaen.
Eneste minuset jeg kan komme på var en noe ukomfortabel seng i leiligheten vi hadde. Det var derimot mange flere senger i leiligheten (7-8 soveplasser), så kanskje noen av de andre var bedre?
Toller Ort.
Waren nicht im Gebäude nur auf dem Gelände.
Waren nicht im Gebäude nur auf dem Gelände.
ACTIVITÉS
ACTUALITÉS
